Wikia

InleidingEdit

De Citadel is een van de drie nieuwe schepen die momenteel op de markt staan. Zijn eigenschappen en prijs (300.000 Uridium) maken het tot een eliteschip en een half fort. Bij de nieuwe update is het nu ook mogelijk om hem in handelaar te krijgen. Deze kan je vinden bij dagelijkse handel.

EigenschappenEdit

PrijsEdit

300.000 Uridium. Er kan op geboden worden in de handel.

PrestatiesEdit

  • Hitpoints: 550.000
  • Nanoromp: 540.000
  • Basissnelheid: 240
  • Lasers: 7
  • Generatoren: 20
  • Batterijen: 20.000
  • Raketten: 2.000
  • Extra's: 5
  • Laadruim: 4.000

TalentenEdit

Ook is de citadel een van de 3 schepen die standaard 4 talenten heeft, dit zijn ze.

  • Draw Fire: Met dit talent kan je het vuur van vijandelijke schepen bij jouw in de buurt, omleiden.
  • Reizen: met dit talent wordt je snelheid tijdelijk verhoogd, zo kun je sneller afstanden afleggen.
  • Bescherming: als je dit talent inzet, word er een beschermend schild om je schip geactiveerd. Het leidt een deel van de schade aan alle groepsleden bij jouw in de buurt om.
  • Fort: Dit talent zorgt voor een beschermende bepantsering voor je schip, zodat je minder schade oploopt. je kunt alleen (zolang dit talent actief is) je schip niet bewegen.

TriviaEdit

  • De citadel is een van de drie schepen die de enige zijn die de kleur van hun bedrijf aannemen.
  • Ook al heeft de citadel maar zeven lasers, dat wordt ruim goedgemaakt door zijn tankachtige eigenschappen.
  • Zijn basissnelheid is maar 240, maar met zijn talent reizen kan hij sneller gaan dan een goliath, uitgerust met de beste snelheidsgeneratoren, en geüpgraded met promerium.